ICA-Maxi.

Besök på Maxi efter jobbet.

Jag tänkte:
- Jag handlar idag, alla andra handlar i morgon.

Så sjutton heller. Jag fick leta en parkering på Maxi. Men det var bara att starta racet. Gick rätt ok. När jag skulle checka ut, sa scannern att det inte fanns några varor. Shit, nu får jag göra om det. Då såg jag, jag hade glömt att lämna tillbaka scannern. Puh, ingen kontroll idag. Det hade jag inte orkat med dagens fullastade vagn.

Bägge döttrarna kommer hem till helgen, så det är bäst att fylla kylen. God mat, är beställd. (Och nu även inköpt.) Skall bli kul att få hem dem över helgen. Det kändes som jag fick mycket för pengarna på Maxi idag.

Nu har vi testat kycklingspett från Maxis nu delikatessdisk. Till detta, potatissallad och ett glas rött. Det är ju trots allt Lill-lördag idag, och snart påsk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0