Skyltfönster.

Nu har vi varit ute och gått runt på stan i en timme. Allt är stängt, men jag tycker det är mysigt att kolla i skyltfönster. Det är så rofyllt på stan på kvällen när det är mörkt.

Väl hemma igen så smakar det gott med en kopp kaffe, och en chokladbit. Det är snart dax att sova igen. I morgon drar en ny vecka igång. Ytterligare en vecka närmare jul. Nu när jag jobbar känns inte julen som någon högtid, utan bara som en kampanj. Vad har hänt?

Jag spanade iallafall efter en ny julduk till köksbordet idag. Jag vill ha något nytt till advent, men hittade inget. Helst i vitt. Jag gillar vita saker till jul. Bara att leta vidare. Nätet kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0