Kyligt.

Kallt i morse när jag cyklade till jobbet. Riktigt härligt. Frisk luft är skönt innan en dag inomhus.

Maken sa han skulle möta mig efter jobbet, men när jag kom ur fanns ingen där. Jag stod, och väntade i tjugo minuter. Ringde en massa gånger, men inget svar. Trodde att något kanske hänt honom. Nej, då eftersom att jag var lite sen, så hade han åkt hem. Jo, jag ringde ju, för att meddela att jag blev lite sen. Men, har man inte telefonen med sig får man ingenting veta.

När han kom hem, och såg att jag ringt en massa gånger kunde han kanske hört av sig. Men, icke sa Nicke. Ursäkten var att jag inte hade lämnat något meddelande.

Slutsatsen av detta är. Bestäm inget utan cykla hem själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0