Promenadens dag.

Ja, det kan verkligen den här dagen kallas.

God och nyttig söndagsfrukost startade vi dagen med. Jag tyckte det såg så härligt ut ute, så jag ville gå en morgonpromenad. Det blev sex kilometer runt ån.

Efter detta var tanken, en löprunda. Benen var lite sega, efter gårdagen, så vi bestämde oss för ytterligare en promenad. Denna blev tio kilometer.

Mats skall jobba natt i natt, så vi tretiden så var det dags att vila en stund. Vad skall jag göra nu då, tänkte jag? Det blev en snabbis till HM, och så en långpromenad igen. Så nu sitter jag här efter att ha promenerat tio kilometer till runt ån.

Jag tror att jag hoppar kvällspromenaden, och detta med ett gott samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0