Nästan som fredag.

Det känns det som i kväll, trots att det bara är torsdag. Både Mats, och jag är ledig i morgon, och på lördag. Så blir det jobb på söndag igen.

Det gör att det känns som fredag idag. Vi har just käkat kycklingburgare till kvällsmat. Innan dess var det spinning på Frisk, tillsammans med Linda. Nya cyklar, så det var lite annorlunda och kämpigt. Precis som det skall vara.

Jag känner mig nöjd med att jag cyklade till jobbet idag. Det var skönt med frisk luft. Visst kan det vara skönt att åka bil på morgonen. Då är det bara att starta bilen i ett varmt garage, men att sopa bort all snö, när jag skall köra hem är inte kul. Då går det lika bra att cykla.

Snart skall vi sova gott, och tänka på att vi är lediga i morgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0