Jobbigt att vara ledig.

Jo, just så kan det vara. 

Jag hade många tider att passa idag. 
Polisen och passansökan 13.30
Kvinnohälsan 15.00
Nagelvård 17.30

En rad "betungande" uppgifter. Till det kom det 16 kilometers promenad. Lunch på Saab Arena. Där serverades det raggmunk, och det hade maken suktat efter hela förmiddagen. Det smakade så gott, och vi åt oss såklart proppmätta.

Till råga på allt blev jag tvungen att lämna min cykel på service. Jag fick panikbromsa igår på hemvägen. Resultatet blev att framhjulet vinglade åt alla håll. Det går att fixa ganska bra, men inte helt bra, sa cykelreparatören. Ny cykel? Såklart tog jag en runda, och kollade på de nya.

Hann med att vara lite turist i egen stad också, och det blev några bilder.

Nu sitter jag här, och lyssnar på regnet. Väskan har jag precis packar för två dagar i Örebro.  Jobbresa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0