Ibland.

Ibland  känns vissa dagar extra långa. Och då menar jag extra långa för att jag har hunnit med så mycket. 

I dag har det varit en sådan dag.

Frukost hos Adan och Jessica i morse. Lämnade Stockholm vid tiotiden. Stannade till på Maxi och handlade lite. Fixade lunch, och tvättade i tvättstugan. Mats sov en stund för han skall jobba i natt. Då passade jag på att städa lite, och springa en runda. Som sagt var så var benen fräscha efter gårdagen.

Nu har jag käkar lite och klockan är bara kvart över sex. Ute skiner solen. Undra om jag skall ta en kvällspromenad? Tror faktiskt det.

Ett glas rött satt fint efter gårdagens lopp. Riktigt gott rödvin var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0