Skön förmiddag.

Ledig idag och då hinns det med en hel del. För mig känna det länge att sova till halv sju. Kände mig riktigt utvilad i morse.

Tvättstugan först. Nio hål golf på Landeryd med Annika och Sussi. Vi visste inte hur vädret skulle bli, men det blev riktigt skönt. Fick dock en regnskur på oss på hål åtta. Avslutade med en lunch, pannbiff.

Till Signalen, och Systemet för att handla lite godsaker. En tur på stan för att kolla in de nya bootsen i Erikas butik. De blir en bra födelsedagspresent från maken. På vägen hem fick jag hjälpa till med att tillkalla ambulans för en person som fått något slags anfall.

Väl hemma igen så var planen en löprunda. Det blev bara mer och mer regn, så jag hade ingen lust. Istället blev det hårinpackning, och ansiktsmask.

Nu varma mackor till kvällsmat. Mums. Tomat, ost och basilika.


Kommentarer
Postat av: Annelie i Sundets Pärla

Jättesnygga! Vilken fin födelsedagspresent! KRAM

2016-08-19 @ 09:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0