Lång helg.

En helt vanlig helg, men den har kännts så ovanligt lång. Vi har hunnit så mycket.

I fredags var vi på Riva, för att fira Lindas 25årsdag. Jag var helt inställd på att stressa hem från jobbet, och byta om för att hinna till Riva till halv sju. Istället var jag hemma redan klockan fem. Jag hann varva ned i soffan, och prata lite med Jessica. Hon var på väg mot Jönköping, men gjorde ett stopp hos oss.

Mycket friskt luft i går som sagt var. Och idag blev det först morgonpromenad med Mats, löpning med Irre. Mats och Linda var på cykeltur. Lunch. En tur på stan, biltvätt och ett stopp på jobbet.

Trots allt är klockan bara åtta snart. Nu känner jag mig redo för en ny arbetsvecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0