Mycket löpning....

och mycket Vincent har det varit i helgen.


Startade med ytterligare 18 km på förmiddagen. Benen känns nu faktiskt lite slitna.

Lunch med Mats och Vincent. Vincents favorit, korv och stuvade makaroner.

Mats skulle sova en stund eftersom han skulle jobba natt. Vincent och jag tog en promenad till min mamma och pappa. Där bjöds det på fika.

Hem för att lämna hem Vincent. Då var det så härligt väder, så det blev en extra sväng runt ån, innan jag gick hem.

Trött, och jag kommer att sova gott i natt. I morgon är det dags för jobb igen. Och, ett simpass på kvällen. Hoppas att jag inte glömt bort hur man gör. 

Efter måndagen väntar tre långa arbetsdagar, innan jag får vara ledig igen på fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0