Älskar långpass.

Jag gillar verkligen att springa långpass. Det liksom bara flyter på. Riktigt kul idag med Nocout. I morgon blir det nog en egen tur. Med Nocout gäller trail, och en del obanat. Det är liksom inte min grej. Får se om jag får med mig maken. Han har sovit mest hela eftermiddagen. Tror nog att han tränat lite för mycket, och kroppen sagt ifrån.

Tur att jag fick umgås med Jessica lite ikväll. Adan, och Vincent är ute på vift. Jessica och jag tillbringade några timmar på stan på eftermiddagen. Resultatet blev en ljusblå skjorta, en blommig top och en nyckelring. 

Väl hemma här igen, så lagade jag middag åt oss. Stekt torsk, kokt potatis, broccoli, dillsås och ärtpure. Smakade mer än bra, om jag får säga det själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0