Ny dag...

....och även ny månad, maj. Vad hände med april?

Aprils mest omtumlande, och oväntade händelse, "min" butik skall läggas ned. Trots det så känns det helt ok. Bara positiva tankar gäller. Jag skall sikta in mig på lite extra ledighet, och njuta av den. Så härligt att få en långledig sommar. Det andra med jobb, kommer att lösa sig så småningom. Jag är inte orolig.

Ledig idag, och det är mulet ute. Positivt är att flaggorna hänger rätt ner. Med andra ord, ingen vind. Passar perfekt då planen är löpning.

Maken sover efter nattjobb. Jag har just laddat med en god frukost. Först lite pyssel här hemma, för att få igång kroppen. Efter detta packar jag mitt flipbelt, med vatten och gelé, och drar på långtur. Så är planen. Vi får se hur många kilometer som jag får ihop. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0