Fredag.

Känns härligt med fredag, även att jag har varit ledig hela veckan. 

I går var jag på mitt första besök hos Trygghetsrådet. Det verkar bra. Seriöst. Så nu är det dags att ta tag i livet. Jag har anmält mig till lite olika seminarier. Bara ta alla chanser som finns. Almanackan blir fulltecknad direkt.

Startade dagen med tio härliga kilometer. Nästan vindstilla. Hämtade Vincent på dagis. Vi har varit ute och lekt. Även en tur till ICA, där Vincent valde frukost.

Nu sover han gott här hos oss. Han blev trött efter alla köttbullar, och Pippi Långstrump. Han sa själv att han var trött, och ville lägga sig i sin säng. Efter tio minuter så sov han. Imponerade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0