Söndag.

Det blev lite extra sovmorgon idag. Finfrukost på det. Jag gick och köpte färskt bröd till frukosten. Till det serverades det äggröra, färska bär, lyxiga juicer och tomater.

En härlig långpromenad på detta i tre timmar. Det var längesedan det blev en så lång promenad. Härligt. Tiden har liksom inte funnits till på ett tag. 

Maken åkte till jobbet och jag tog en tur på stan. Kom hem med lite glödlampor, matlådor och en tröja från MQ. Provade en massa olika saker på MQ när jag för en gångs skull hade tid, men inget föll mig i smaken.

Nu har jag tagit en kvällsmacka och pluggat lite försäkringar. Slutprov i morgon och på onsdag skall vi äntligen börja svara. Det blir kul och jag ser fram mot det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0