Snart en ny vecka.

Snart är denna vecka till ända och en ny tar vid. Det har verkligen varit skönt att ha varit ledig idag. Jag var vaken vid halv tre och vinkade av Jessica. Efter det hade jag svårt att somna om igen. Senare på dagen fick jag ett sms från Jessica att de hade landat på Rhodos. De hade det bara bra.

Jag har fått en massa frisk luft idag. Det var precis vad jag behövde efter några hektiska dagar i butiken. Mats och jag var på golfbanan redan halv nio. Vi fick sällskap av Jonas och hans kompis. Jonas bor i samma område som vi bodde förut. Det var trevligt. Hans kompis var också nybörjare, vilket gjorde att jag inte fick så stor press på mig. Med andra ord gick det riktigt bra att spela idag.

Till lunch har jag lagat köttfärssås idag. Jag piffade upp den den soltorkade tomater, vitlök och soltorkade tomater. Jag måste faktiskt själv säja att den blev riktigt god.

Fick ett litet ryck efter lunchen och tyckte att jag behövde storstäda vardagsrummet. Började att diska prydnadssaker och städa ordentligt bakom soffan. Nu känns det extra fräscht i vardagsrummet. Det behövdes verkligen då det var ett tag sedan sist.

Efter detta blev vi sugna på ytterligare en liten tur på golfbanan. Det började så himla bra att jag trodde på en handicap-sänkning, men tyvärr blev inte slutet riktigt lika bra. Nu ser jag redan fram mot nästa runda. Då kan det kanske bli en sänkning?

Nu är det kaffe och sporten som gäller på TV. Vi kommer säkert att somna ovaggade ikväll. Tidig morgon väntar oss i morgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0