Lite hungrig.

Jag kom just på att jag var lite hungrig. När jag tänkte efter var det inte så konstigt. Jag har inte ätit något sedan jag kom hem från jobbet. Det blev en snabbkvällsmat. Knäckemackor och morotsjuice.

Efter jobbet idag blev det ICA-Maxi. Usch vad det blev dyrt idag. Jag klarade mig från koll av själv-scanningen idag också. Jag var pirrig när jag kom till kassan, men drog en lättnads suck när det bara var att betala.

Väl hemma igen blev det köksjobb igen. Jag har gjort tre pajer. Det blir till morgondagens kväll, och några lunchlådor. Jag hittade även ett recept på pepparkaksdrömmar i dagen tidning. Det var bara att testa. Så nu luktar det pepparkaka i hela huset. Mmmm.....

Jag har fått så mycket extra energi den här veckan. Jag vet inte riktigt vad som har hänt. Och i morgon har jag semester. Det gör mig ännu piggare att tänka på det. Ingetting är planerat för morgondagen. Det känns perfekt.

Nu skall jag måla mina naglar och dränka hela händerna i någon olja, tror jag. Vet inte om det är kylan som gjort att händerna känns så torra.

God natt och dröm sött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0