Små glädjeämnen i vardagen

Det har varit en långdag på jobbet idag. Åtta till åtta. Det går bra när jag har ett roligt jobb och roliga arbetskamrater. 

Glädjeämne nummer ett var ett brev från MQ med en bonuscheck på 350 kr. Vad skall jag shoppa nu ? Naturligtvis fanns det andra här hemma som var spekulant på checken. Men icke sa Nicke. Har jag varit ´´duktig´´ och handlat så mycket på MQ så är den min.

Glädjeämne nummer två var Amelia. Snart blir det till att krypa ner i sängen och läsa den. Vårens 70 bästa skor står det på framsidan av tidningen. Undra hur många jag vill shoppa av dessa?

Kommentarer
Postat av: Den lilla

Folk klagar på mitt shoppingberoende, men jag vet vem jag ska skylla på att jag har fått det ifrån och inte är det min far iallafall!

2009-02-23 @ 22:25:21
URL: http://knaslinda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0