En vecka till semester......

Det känns riktigt skönt att tänka på det. I dag såg väderprognosen för semesterorten bättre ut.

I veckan träffade jag en utav mina kusiner. (En del av er vet att jag har ungefär trettio stycken av dem). Hon berättade att hon och hennes familj skulle till Thailand på semester. De reser en vecka senare än vi. De hade valt samma semesterort som oss och ska bo på ett hotell ca 500 meter från ´´vårat hotell´´. Ibland är världen liten. Tror dock inte att vi kommer att se dem så mycket där då vi inte umgås här hemma.

Jag har förberett packningen lite genom att plocka in en resväska från garaget. Fick börja med att tömma ur all sand. Tror att sanden var från Lindas språkresa på Malta. I sommar är det två år sedan som hon var där. Hualigen vad tiden går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0