Min lilla söta dator.

Här ligger jag i sängen och känner hur nöjd jag är med min lilla micro-pc. Den är helt underbart söt. Om man nu kan säja så om en dator. Det är det bästa som jag har shoppat på länge. Jag har just fixat antivirus-program,  och mitt e-post-konto så nu är jag redo. Har även provat att lägga in lite bilder och det gick kanon. Tänk vad det är bra med trådlöst nätverk så jag kan flytta runt i huset med min nya älskling. Han blir lite varm också , så han kan värma mig när jag fryser. Hur bra kan det bli??????

Jessica och jag har varit på Feelgood och tränat.  Step med Anna , och det var ett roligt pass. När vi kom hem blev det laxburgare till kvällsmat. Gott så nu är jag mätt igen. Verkar inte som Jessica är mätt för hon går runt , och tjatar på Linda att de skall gå ner i köket , och käka glass med varma hallon. Jag känner att jag klarar mig utan efterrätt.
Hon fick med sig Linda ner ganska lätt så nu sitter de där nere och mumsar. Nu börjar de visst att spela yatzy också. Jag blir trött bara av att tänka på det just nu. Borde försöka sova lite skapligt idag. Fast det är klart jag skall nog orka morgondagen ganska lätt bara genom att tänka på att det är min sista arbetsdag före semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0