Bara torsdagar....

I dag känns det som det bara är torsdagar i veckan. I morgon kommer det kännas som det bara är fredagar i veckan. Så är det varje dag. Tiden bara rusar iväg och jag inte liksom inte riktigt med.

Som sagt var torsdag idag igen. Då behöver vi köpa mat till helgen igen. Linda har varit ledig idag så hon kom ut och mötte mig efter jobbet. Då fick jag hjälp på Maxi. Det var ganska mycket folk där. Folket har väl råd att köpa mat eftersom det är lönevecka. Jag brukar säja att jag är lika hungrig oavsett om det är den tjugonde eller tjuofemte i månaden. Det gäller att se till att det finns matpengar. Finns nog en hel del som har lite dålig koll på det.

Mycket att göra på jobbet hela dagen. Det har varit varmt i butiken idag. Jag har längtat efter en dusch hela dagen. Vi har så mycket lampor som lyser och skapar värme.

Slår ett öga på tv:n ibland. Det är Superstars. Jag tycker att det har varit en helt ok tävling. Det är inte mycket som jag ser på TV. Trots det slog jag till och tog ett abonnemang på Canal+ i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0