Söndagen snart slut.

Söndagen och helgen går mot sitt slut. Det blir roligt att jobba denna vecka, för det är lönevecka. Det betyder många köpsugna kunder.

I går, lördag var Mats på konferens. Jessica och jag gick en liten sväng på stan. Sushi till lunch. Sushin var så saftig och god. Lite shopping blev vet också. Jag lyckades med att slå sönder en av Jessicas ljuststakar, så jag fick köpa nya dekorationer till köksbordet. När Jessica gick hem för att plugga till sin tenta, köpte jag en kaffe. Satte mig, och solade i Norra hamnen. Jag hittade lite lä där det var varmt och skönt.

På kvällen var det en trevlig fest. Mycket roligt folk och god mat. Schlagertema så det var uppträdande av Jan Johanssen, Magnus Carlsson och Charlotte Perelli. Vinet var också gott och framför allt gratis. Resultatet blev naturligtvis att jag har varit ganska trött idag.

Nu är vi allafall hemma i Linköping igen och det är sova tidigt som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0