Inställt tåg.

I går kväll kollade jag in SJ:s hemsida för att se hur det låg till med tågen. Naturligtvis är tåget som jag bokat tills på fredag inställt. Det var bara att ta sig ner till SJ:s resebutik för att lämna tillbaka biljetterna. De som jobbade där var pigga, och glada trots allt strul.

Så nu har jag bokat om till buss med Swebus. Det blir min premiärtur med dem. Det blir säkert bra. Nu reser jag till Stockholm redan på torsdagskvällen istället. Jag ser fram mot en weekend i huvudstaden tillsammans med min make.

Nu är jag ledig resten av veckan vilket känns riktigt skönt. Blir ingen sovmorgon i morgon då jag skall vara hos tandläkaren redan klockan sju. En och en halv timmes behandling väntar. Lika bra att få allt fixat på en gång. Billigt blir det inte heller. Inte kul att spendera pengarna på att laga tänderna, men jag måste.

Nu väntar OS med skidskytte. Det blir säkert spännande, och pirrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0