Biltvätt.

I går efter jobbet fick jag hänga med till en ny biltvätt här i stan. Det var utomhus med högtryckstvätt, och olika program. Dett hela startades genom att stoppa i poletter. Vi har varit på en likadan biltvätt i Helsingborg. Mats är mäkta imponerad över den. Äntligen finns det en här i Linköping. Riktigt smart faktiskt. Lätt att tvätta, och inte dyrt. Mats och jag tvättade var sin bil. Jag skyllde på att jag var ovan, eftersom det gick åt tre poletter för mig, och två för honom. Ändå tvättade han den större bilen.

Jag har bakat en blåbärskaka nu på morgonen. Sova går ju inte. Jessica har en kompis från Luleå här på besök. Ytterligare två andra kompisar är hitbjudna på frukost vid niotiden. Klart att de skall ha lite nybakat då.

För Mats och mig väntar en runda på golfbanan. Vi slår ut 08.57 på Södra banan. Vädret ser ut att bli fint trots att de hotat med regn idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0