Ny Saab.

Inte för våran del inte. Vi har vår ´´gamla´´ från 2008. Mats mötte mig på väg hem från jobbet. Vi tog en sväng till Biva för att kolla på Saabs nya 9 5. Den var riktigt fin. Maken var även sugen på en Nissan i sportmodell för nästan 500 000 kr.

Jag har lagat lite ost och skinkpaj till oss ikväll. Linda drog till Erik och käkade. Det var bättre att käka där för där fick hon välja vad hon ville ha. Det blev kvällsmat på altanen. Lite lagom svalkande vindar ikväll.

Jessica åkte precis till Stina för att kolla på fotboll.Här hemma väntar även Spanien-Tyskland för oss. Jag tror jag håller på Spanien. Skönt att veta att jag är ledig i morgon, och kan vara uppe hur länge jag vill.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0