Nya skorna invigda.

I kväll har jag iallafall varit på Feelgood. I dag blev det ett aerobic-pass. Det var längesedan sist. Jag går mest på step nu för tiden. Då känner jag mig trygg vid min bräda, och behöver inte riskera att krocka med andra. När jag inte går åt samma håll som de. Det var riktigt kul idag. De nya skorna gjorde sitt första träningspass idag. De kändes bra. I morgon kväll skall de få prova på step. Det är dax för mitt favoritpass.

Jag hann till ICA och handla lite också. Linda måste få lite mat så hon inte svälter ihjäl när vi ´´gottar´´ oss i Spanien. Nu har Linda och jag festat varsin pirog. Finns färdiga att köpa i delikatessdisken på ICA. De smakade helt ok.

Nu är det dax att ta hand om lite tvätt och annat pyssel. Senare skall jag sova, och drömma om att jag nu bara har en arbetsdag kvar till min semester. Så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0