Spagettiben.

Jag har varit på ett step-pass igen nu i kväll. Jag fick spagettiben mitt i passet idag. Trodde att benen inte ville bära mig. Men kul var det, och trött blev jag. Efter passet blev det en tur till tågstationen för att hämta Mats. Tåget var skapligt i tid idag. Nu har vi just käkat lite. Vi letade fram var sin pajbit i frysen. Det smakade bra. Mats säjer att det är fredag för honom idag, eftersom att han är ledig i morgon. Det innebär att han får dricka ett glas vin. Det måste gälla för mig också.

Kerstin och jag käkade lunch på Chili idag. Kycklingspett. Det är gott någon gång ibland. Annars känns det som alla rätter där smakar ganska lika. Kerstin är med i KappAhls kundklubb och det innebar 30 procent på allt idag. Jag skulle hänga med henne och kolla lite.
Hur gick det tror ni?
Jo, det blev en tunika till mig. 200 kronor som hittat. Ljus lila så det kändes så somrigt och härligt. Grabbarna på jobbet bara garvar åt vår shopping.

Fredag i morgon och bara fem arbetsdagar till min semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0