Trevligt besök.

Mimmi har varit här hos mig i eftermiddag och kväll. Nu har hon precis kört hem till Motala. Det är alltid roligt att ses, och skvallra lite. Som vanligt säjer vi.
- Det här borde vi göra oftare.

Ett roligt step-pass hann jag också med mitt på dagen. Det var en gästinstruktör idag. Då blev det lite annorlunda stegkombinationer än vad vi var vana vid. Säkert använde vi lite andra muskler också. Med andra ord kan det bli träningsvärk i morgon.

Amelia kom i brevlådan idag igen så nu skall jag krypa upp i soffhörnet och läsa den. I morgon blir det jobb igen. Nedräkningen fortsätter. Nu är det bara sju arbetsdagar kvar innan min semester.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Vissa har det bra, låter som en bra ledig dag och snart semester...Fusk! Tränade både i måndags och igår jag med så idag har jag så ont i benen så jag knappt kan gå på toa!

2010-03-10 @ 08:12:19
Postat av: Mimmi

Tack för senast!!!...glömmer ju bort att kolla din blogg...men när jag väl kommer på det så har jag desto mer trevlig läsning!!! Kram kram

2010-03-26 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0