Många nyttiga grönsaker.

Det blev det till lunch nu idag. Massor att göra på förmiddagen så tiden bara försvann. Det blev inte lunchdags förrän klockan två. Jocke och jag gick bort till Sannes för att käka. Konny och lilla Alma som var på besök hängde också med. Alma festade på massa olika barnkex från Semper. Nyttigheter. När våra barn var små så var det bara smörgåsrån som gällde. Det gick åt ett och annat paket.

Torsdag och en tur till Maxi stod på schemat efter jobbet. Det räckte med den minsta vagnen idag, men det blev dyrt iallafall. Som vanligt.

Nu har jag just käkat lite kvällsmat. Innan dess har jag fixat ett par fredagspajer. En tacopaj. Det går alltid hem. Ytterligare en paj med räkor, champinjoner och avocado.

På schemat för kvällen står det nu lite strykning och målning utav mina naglar. Skall bara se färdigt på Superstars först.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0