Sverige - SanMarino.

Sitter här och ser på fotboll. Just nu leder Sverige med 3-0. Känns inte så spännande direkt. Nu blev just Mellberg utvisad. Då får inte han spela mot Holland. Jag ska till Amsterdam och kolla på matchen 12 oktober. Det skall bli himla kul. Jag lyckades att vinna en plats på resan på jobbet.

I dag har jag varit på Systemet och hämtat ett vin som jag beställt. Hur smidigt som helst via nätet. Jag läste lite om ett lådvin som var beställningsvara. Samma ´´märke´´ som ett annat av mina favoriter. Kul att testa att beställa vin som normalt inte finns i butiken. Ni får en rapport när jag har smakat det. Till helgen kanske?

Jag har lagat kalkonspett i ugnen, sallad och tzatziki till mig och Linda nu i kväll. Smarrigt för att vara en vanlig tisdagskväll..

Nu har jag även packat färdigt min resväska. Tidigt i morgon bitti bär det av. I morgon är det utbildning på Arlanda. På kvällen vidare färd mot Uppsala, för ett jobbmöte i dagarna två. Jag kommer inte hem förrän på lördag förmiddag. Vips blir det helg igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0