Mera träning.

Det blev träning idag också. Step. Ett mycket roligt pass. I dag var det nya steg. Mycket mera snurr, och kombinationer. Det gillar jag. Tänkte skriva att jag ser redan fram mot nästa torsdag. Då kom jag just på att då kan jag inte gå. Då är det dax för Blodomloppet här i stan. 5 km löpning för min del.

Linda kom hem från Jönköping idag, och gjorde mig sällskap på steppen.

Jag har fixat korv, och pommes till Mats och Linda. Mats har längtat efter pommes varje dag den här veckan, men inte orkat fixa det. För min del blev det omelett. Matlådor till morgondagen är också fixade.

Fredag i morgon. Igen, säjer jag som vanligt. Bara att ladda för helg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0