Lördag och festförberedelser.

Sovmorgon. Vi sov ovanligt länge för att vara oss. Jag har hört lite ´´konstiga´´ ljud utifrån ett par gånger under natten. Frukost, och direkt efter detta tog vi tag i förberedelserna inför kvällen. Mats och jag hjälptes åt i köket. Det är kul att laga mat när vi är två. Våra grannar från Tallholmsvägen kommer på besök ikväll. Jessica dyker också upp. Hon blev sugen när hon hörde vilken mat vi skulle laga.

En joggingtur runt ån har vi hunnit också. Planen från början var att springa milen i Vidingsjö. Vi var lite rädda för att det var skitigt i skogen, så det blev stadslöpning istället. När i kom hem stack jag ner, och solade en stund innan det var dax för en dusch. Känns lyxigt att ha allt så nära. Tur att min make övertalade mig att flytta till stan.

Nu skall jag ta itu med de sista förberedelserna innan gästerna kommer halv sju. Det skall bli trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0