Nagelvård och pizzakväll.

Jag har jobbat idag. Tiden rusade iväg. Levererade lånetelefon och nytt simkort till Jessica på hemvägen.

Direkt till Maria för nagelvård efter jobbet. Som sagt var så skulle jag varit där i fredags, men hon var sjuk. Det gick dock lika bra idag. Nu är jag fin igen. Jag kommer att bli beroende av vackra naglar. En lyxig liten detalj. Det är skönt att bli ompysslad.

Mats och jag har käkat pizza ikväll. Gott. Ringde för att beställa pizza på den vanliga pizzerian. Den hade helt plötsligt blivit ett kebabställe som nyöppnar i morgon. Det blev till att besöka en anna pizzeria. Smarriga pizzor även där. Nu är vi mätta och belåtna och skall slappa framför TV:n med en kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0