Shopping i Stockholm.

I går var det en shopping-tur till Stockholm som stod på programmet. Mycket trevligt. Det var min make som kom med idén. Detta är han såklart stolt över.

Vi vandrade runt i lite affärer. Vi satsade på sådana som vi inte har här hemma. Jag hittade en massa snyggt på Tommy Hilfiger. Det slutade med att jag kom ut med en skjorta, och ett par chinos. I Vagabond-butiken fanns skorna som jag letat efter. I mocca med lite nitar på. Perfekt. Maken köpte t-shirt, och träningslinne. Attans vilket tjusigt linne. Lite strumpbyxor, och tränings-strumpor fanns även i våra påsar.

Det blev lunch på ´´vanliga´´ stället. Pizza för Mats, och pasta för mig. Gott. Blev lite trötta efter lunchen, men vi orkade en runda till, innan tåget tog oss hemåt. Mycket nöjda med dagen.

På kvällen blev vi naturligtvis lite hungriga igen. Vi hämtade sushi, från ett ställe på Ågatan som vi inte tesstat förut. Myket goda. Dit kommer vi att gå flera gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0