Vilodag.

Ingen träning idag. Det var planen för i kväll. Tur att jag kan ändra mig. Jag kom inte hem från jobbet förrän efter halv sju. Då var det helt underbart väder ut. Jag bara måste springa en runda.

Fem kilometer i raskt tempo gav mig en massa extra energi. Jag passade på att starta en maskin i tvättstugan, innan jag gav mig iväg.

Mats jobbar natt igen. Han har massot att göra på jobbet. Jag har precis ätit en sen kvällsmat, och stämplar ut efter en lång dag.

Lite kaffe kanske....? Kan jag sova då....? Egentligen har jag nog redan druckit dagens kafferanson. Vi har så gott kaffe på jobbet. Men en nepresso är aldrig fel. Det får det bli.

Jag ser fram mot morgondagens ledighet, även om jag just nu känner lite stress över allt som skall ske på jobbet. Ledig dag i morgon, och inga stora planer. Det känns riktigt bra. Jag är bjuden på modevisning, och mingel på kvällen. Det skall bli spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0