Vissa dagar.....

...hinner man hur mycket som helst. Idag har varit en sån dag. Hela helgen t.o.m. Underbara soliga dagar.
Slutade lite tidigare i fredags så vi hann shoppa cykelskor och käka sushi på balkongen.

Färd mot Stockholm på lördagen. Släppte av Mats som sprang sista biten. Lekte med Vincent och Nova. Lunch. Mats, Vincent och jag tog en tur till golfbanan. Kalas för Nova med en massa gott grillat.

Söndag och Nova och jag lagar frukost som vanligt. Mats och Jessica tränade och Nova och jag gick promenad med dock. Färd hem igen. Köttbullelunch på Ölstugan. Mums. Långpromenad i solen. Kökspyssel och nu är klocksn ändå bara sex. Jag unnar mig ett glas rosé i solen på balkongen. Det blir räkmackor till kvällsmat och så skall jag hinna tvätta lakanen i tvättstugan också. Snacka om effektiv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0