ICA-Maxi.

Besök på Maxi. Det var dags att storhandla inför julen. Med Nissan Micra där bagagen redan var full.

För ovanlighetens skull åkte jag bil till jobbet idag. Linda dök upp på jobbet vid tiotiden. Hon vill byta till sig Saaben, för vidare färd mot Stockholm. Shopping med Jessica väntade, och i morgon hämtar hon hem sin kära Erik. Han har varit i Montreal, och studerat hela terminen.

Det gick bra att shoppa på Maxi. Inte det minsta kaos. Det var bara tomt på köttfärs i disken. Får höra med maken om inte leveranserna har funkat som de ska. Jag fick lasta allt i baksätet på Micran, men det funkade bra även det.

Nu låtsas jag att det är fredag. D.v.s jag köpte med en sallad från salladsbaren på Maxi. Nu har den just hamnat i min mage, tillsammans med ett glas rött.

Tror att jag skall avsluta med en kopp kaffe. Det var en himla bra julklapp vi fick förra året. Hur klarade jag mig innan jag hade den? Jag bara undrar.....?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0