Regn-lördag.

Jag tror det har regnar hela dagen idag, även om det inte direkt öser ner.

Lite städ och middagsförberedelser på förmiddagen. Jag lyckades slabba ut en del av såsen, som maken höll på att fixa. Då tycker han att jag är lite hetsig.

Sen trotsade vi regnet och tog en promenad. 12 km blev det idag. Rask takt så det kändes skönt för benen. En lätt lunch, och ett besök på gymet. Unnade mig en stund i solariet. Där slumrade jag gott.

Ett nytt vin skall serveras till kvällen. Mats och jag hade beslutsångest på Systemet. Vi köpte ett som säljaren rekommenderade. Hoppas nu verkligen att det smakar gott.

Så här fint kan det vara på hösten, Dock inte idag.


Kommentarer
Postat av: Ammie

Härlig bild......hösten är underbar😍😍😍😍

2012-10-20 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0