Helgen är på G.

Helgens ledighet börjar nu närma sig. Ute skiner solen. Hur bra kan det egentligen vara? Och jag har just köpt nya solglasögon. Jag har varit lite sugen på att köpa mig ett par lite lyxigare och dyrare solglasögon. I dag lyckades jag vinna ett presentkort på 500 kr i en säljtävling här på jobbet. Då tyckte jag att det var dax att slå till. Dock räckte inte den femhundringen. Men nu är jag en lycklig ägare till ett par solglasögon från Gucci.

Snart kommer Linda och möter mig på jobbet. Hon är sugen på att köpa en ny mobil. Får se om hon hittar något som passar.

I kväll så blir det tacos. Vi har saknat det eftersom vi inte ätit det på ett tag. Har även varit på Systemet och köpt en låda rött. Det skall bli gott. I Thailand var jag inte sugen på vin och förresten så var det jättedyrt. Jag lärde mig att dricka öl i Thailand. Jag tycker att Singha smakar riktigt gott. Jag som aldrig druckit öl tidigare i mitt liv. Fast det är klart! Jag lärde mig att dricka kaffe sen jag fyllt trettio, så då kan jag lära mig att dricka öl efter fyrtio.

Ha nu en trevlig och solig helg. Jag skall sitta på altanen i mina nya brillor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0