Mera grillning.

När jag kom hem från jobbet idag höll Mats och Linda på att förbereda kvällsmaten. De hade laddat grillen igen. Det smakade lika bra idag. Så nu är jag proppmätt igen. Jag skall se om jag kan få med mig Mats ut på en promenad. Känner att jag behöver röra lite på mig.

I morgon skall jag på en tvådagarsresa med jobbet till Malmö. Tåget går redan 07.00 så det blir till att stiga upp med tuppen igen. Jag ska packa lite saker ikväll. Har ingen aning om vad jag skall ta med mig för kläder. Vi skall ut på något i morgon kväll men vet ej vad. Som vanligt packar jag väl med mig alldeles för mycket.

Sitter nu och ser på vädret på TV. Det är bara stora solar. Hur bra kan det vara? Jag kan inte minnas att det har varit varmt på valborg på mycket länge. Jag tycker alltid att jag fryser på Valborg när jag står och kollar på någon eld någonstans. Fast förra året så bojkottade vi elden. Vi tyckte det räckte med att tända ett värmeljus hemma. Vi får se hur det blir med den saken i år????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0