Arlanda Tur och Retur.

Idag har jag varit ledig och det har blivit en utflykt till vår huvudstad. Såg den dock bara mest från Essingeleden, men ändå. Det har varit en trevlig dag.

Jag startade min resa redan åtta i morse. Linda skulle hämtas på Arlanda efter sin semesterresa. På vägen upp stannade jag hos min klasskompis sedan gymnasiet som bor i Upplands Väsby. Det är så bra på vägen till Arlanda. Det var jättekul att ses och snacka lite. Känns inte som det var så länge sedan som vi sågs. Vi har inte setts på fyra år så det fanns lite att prata om. Jag blev bjuden på lunch. Mycket god kycklingfilé med mycket sallad och pasta. Tack så mycket för lunchen. Hoppas jag får besöka henne snart igen. Det är ju så lätt att bara köra upp och hälsa på över en dag så det här borde jag göra oftare. Varje gång man träffar gamla kompisar är det så kul, och då funderar jag över varför jag inte gör det oftare.

Linda och Jossan var nöjda med sin resa. Det skall bli spännade att se korten. De hade en familjekamera och en kamera med partybilder. Bruna var de också. Jag bli som vanligt lite avis på brännan. Jossan lämnade vi av hos hennes syster som bor i Bergshamra. Lite nostalgi för mig. När jag föddes så bodde vi i Bergshamra. minns dock inget av det eftersom jag var så liten.

Nu skall jag ta tag i Lindas tvätt. Det var trots allt inte så mycket. Sedan är det dax att fixa lite kvällsmat. Mats är ute och klipper gräset så nu luktar det sommar och gräs i hela huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0