Bröllopsdag.

i dag har min man och jag bröllopsdag. Tänk att idag har vi varit gifta i 23 år. Snacka om lång tid och att det har gått fort. Snart är det 25 år och silverbröllop. Det känns väldigt mycket längre. Men nu njuter vi av nuet och firar dagen.

Vi var vakna tidigt så vi gick ett varv på golfbanan. Det var helt underbart skönt ute. Ingen vind så det var helt tyst och stilla ute. Dock ingen sol men det gjorde absolut ingenting. Verkligen en härlig runda. Att sedan både Mats och jag sänkte våra handicap gjorde inte saken sämre.

Efter lunchen så skjutsade vi Jessica till tåget för hon skulle till Helsingborg. Hon skall ner och jobba i två veckor i Telias Butik på Väla Centrum. Det blir säkert bra, och framför allt en extra inkomst för henne. Hoppas att hon gillar det. Vi passade på att stanna på stan och gå en promenad. Där var det ganska dött. Handeln i Linköpings City på söndagarna är ingen hit. Inga fynd blev det heller. Vi bara sparade pengar. Förresten har jaga redan fyndat idag. Jag köpte ett par byxor i Golfbutiken. Nu 200 kr. Förr 699 kr. Jag ser det som en namnsdagspresent till mig själv.


Till kvällen skall vi fira med att grilla lite godsaker. Det blir inte så sent för i morgon är det dax för jobb igen. Ha en bra kväll som ser ut att bli somrig och solig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0