Poliskontroll.

I dag har jag blivit kontrollerad av polisen igen. Blev invinkad i morse när vi var på väg till golfbanan. Det var bara att blåsa och visa körkortet. Det gick naturligtvis bra. De hade tagit en person för rattfylla nu på morgonen sa polisen. Nu var det ett tag sedan som jag råkade ut för blåskontroll. Annars har jag blåst en massa gånger. Eftersom att jag har jobbat mycket helger i mitt liv, så har jag träffat på polisen på vägen till jobbet.

Det blev en golfrunda. Eftersom det inte var någon hemma som väntade på oss passade vi på att käka lunch på golfbanan. Som vanligt mycket gott. Jag valde fisk och Mats skinkstek. Men i morgon är det som vanligt igen. Matlåda på jobbet. Jag har lagat en gäng med lådor nu i eftermiddag och stoppat in i frysen. Har även hunnit med en kvällspromenad tillsammans med min granne. Trevligt.

Nu skall vi se lite på TV och vila upp oss lite inför en ny arbetsvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0