Julklappsgömmor.



Jag tänkte att jag inte skulle köpa så mycket julklappar denna jul. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. När vi närmar oss julen så drabbas även jag av lite köphysteri. Det är liksom kul att handla lite överraskningar.

Hos oss har kunderna handlat massor. Herregud vad dagen blev lång, igen. En leverantör bjöd oss på Red Bull. Kanske det var det som gjorde att vi orkade lite extra just idag?
I så fall tror jag att vi kan behöva en energidryck varje dag fram till jul. Åtta hektiska säljdagar återstår innan julaftonen, och mellandagarna burkar inte direkt vara lugnare.




Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag tror minnsann att det står Jessica på några, jag vill hem och klämma lite på dem nuuuu!

2009-12-16 @ 16:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0