Julstök.

I dag är det maken som står för julstöket. Det luktade så gott av julskinka och Janssons när jag kom hem i kväll. Jag hade gett honom lite uppdrag att fixa idag.

Jag har jobbat och det var inte det förväntade kaoset idag heller. Efter jobbet åkte jag till Maxi för att köpa den sista julmaten. Inte heller där var det någon trängsel. Det fanns många lediga parkeringar att välja på. (Nu kräver inte Toyotan så stort utrymme, men ändå).

Jag hade köpt en färdig pizzabotten på Maxi, så jag slängde ihop en tacoinspirerad pizza till kvällsmat. Jag är så imponerad av den färdigköpta pizzadegen. Den ligger inpackad i någon slags toarulle. När den tas ut växer den och det är bara att rulla ut den på en plåt. Hur bra kan det bli?n Har ni testat den? Den är jättegod. En grön långsmal förpackning med pizzadeg och tomatsås.



I dag är det da´n, före da´n ´, före doppareda´n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0