Maken i köket.

Det är en trevlig syn nöär jag kommer hem efter en lång arbetsdag. Stekta kycklingfiléer, potatis och grillade grönsaker. Currysås och sallad. Mums, vad det smakade gott. Nu är det bra kaffe och en chokladbit som fattas.

I kväll blir det På Spåret för Mats och mig. Jag gissar att Linda satsar på idol. Jag är barnsligt förtjust i frågesporter så På Spåret är perfekt för mig. Jag är en sådan person som kan spela TP hur många gånger som helst.

Ledig i morgon. Det känns skönt. I morse när klockan ringe visst jag inte hur jag skulle ta mig upp. Det blev snooze några gånger innan jag till slut kom upp.

Nu kommer kaffebrickan inbärandes av maken. Det skall bli gott. Tack så mycket, Mats för mat och kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0