Mätt och belåten.

Nu är vi hemkomna efter en middag hos mina föräldrar. Mätta och belåtna. Det serverades kycklinggratäng. Gott. Trots att jag är mätt så smakade det bra med en kopp te framför TV:n. I morgon skall jag göra en sallad att käka till lunch på jobbet. Jag är så sugen på grönsaker nu efter julhelgen. 

Jessica har åkt till pulkabacken. Hon har tjatat om att åka pulka sedan hon kom hem från Helsingborg. Nu i kväll var det äntligen dax. Hon fick stränga order om att lämna mobilen hemma, så den inte går sönder. Hennes kompis ville gärna ta med sin, så den skulle gå sönder. Då skulle hon få en anledning att köpa en ny. 

I morgon blir det jobb igen. Inget ledigt här inte. Det blir nog några hektiska dagar är innan nyår. Men det brukar vara kul.

Tänk att det snart är 2010.......... Det var ju nyss som vi skålade in milleniumskiftet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0