Mot årets slut.

Näst sista dagen på 2009.

Ännu en hysterisk dag på jobbet. Jag tror att varenda kotte är ledig nu i mellandagarna.

Drog iallafall till ICA-Signalen efter jobbet. Där var det inte mer folk än vanligt. Alla köpte en massa lyxig nyårsmat. Det var samma riv efter oxfilén som det var efter julskinkan före jul.

Jag har nu bestämt vår nyårsmeny.

Gratinerad hummer

Oxfilé provencale med potatisgratäng.

Vit chokladmousse.

Jag jobbar i morgon, så jag lägger fram recepten på köksbordet. Maken är duktig på att laga mat så jag litar till att allt är klart när jag kommer hem.

Jessica ligger på golvet, och testar träningsövningar från veckans Amelia. Linda blev också sugen på att testa så här är full aktivitet. Jag tror jag skall hänga på........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0