Jag känner mig som en kändis.

Jag känner mig lite som en kändis när jag skall ´´blogga´´. Jag kollade just Charlotte Perellis blogg. Inser naturligtvis att min blogg inte kommer få lika många besökare som hennes, men det är känslan som är den viktiga.

I dag är det fredag och det känns alltid lika skönt att komma i fredags-stämning. Dock kom fredagen extra snabbt denna veckan då jag var ledig måndag-onsdag. I kväll blir det en Svensson-fredag. Dvs först Tacos och sedan På Spåret. Undra vart vi ska resa idag? Tacos är alltid gott och ganska nyttigt så det känns bra. Ett glas rött skulle smaka fint också. Det blir till att åka förbi Systemet på hemvägen. om jag inte kan skicka en springare.

Ha nu en mysig fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0