Grönt kort.

Nu har jag fixat det gröna kortet. I dag har jag spelat upp. Det gick bra. Ingen i gruppen var sugen att börja slå på första hålet så jag anmälde mig att börja. Jag la då direkt upp bollen på green. Måste erkänna att det kändes rätt skönt. Särskilt när det bara var jag och killar som var yngre än vad jag är. Nu gäller det bara att spela ner sig till handikapp 36.

Vi tar nu semester från golfen under ett par dagar. I morgon skall jag och Mats åka ner till Helsingborg i några dagar. Jessica och Linda stannar hemma i Linköping.

Nu sitter vi på altanen och spelar poängpoker. Vi får se vem som vinner. Mats leder just nu.


Kommentarer
Postat av: boberg

Wiiihoo! Kör hårt på banan nu!

2009-07-03 @ 00:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0