Hemma igen.

Vi vaknade tidigt i morse så vi startade från Helsingborg lite före halv nio. Det gick bra att köra. Körde genom några regnskurar. Det blev en fika på McDonalds i Värnamo. De har gott kaffe på McDonalds.
Här hemma hade det visst haglat i dag på förmiddagen. Det syns på mina blommor på framsidan. Jag skall snart ut och fixa till dem lite.

Linda har kört iväg med bilen alldeles själv. Känns så konstigt att den ´´lilla´´ dottern nu har körkort. När jag sa det till henne idag sa hon att hon alltid kommer vara fyra år för mig. Kanske är det så ,att det känns svårare att acceptera att den yngsta dottern också är stor.

Så det blev till att cykla till Signalen och handla lite mat. Det gick förvånansvärt bra. Dock var cykeln ganska tung att styra. Grannen skrattade åt mig när jag kom hem, och sa att jag såg precis ut som henne när hon kommer full-lastad på cykeln.

Massor av åsk-knallar nu under den sena eftermiddagen. Vi var t.o.m utan ström en stund. Nu ser det ljusare ut igen. Skönt det för att i morgon så är det golf som gäller igen. Det skall bli kul. Förhoppningsvis så går det bra också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0